Wednesday, September 5, 2007

ANUGERAH ERA 07

TREND & TRADISI


Huh... Diva Dengar citer, Anugerah Era Tahun ini Grand Sangat. Kali ini No Red Carpet..!!! But This year they use Green Carpet.. Grand gitew... Dan Persembahan Pada malam itu pun banyak kejutan.

Jadi Apalagi Saksikan Yer.. Anugerah Era 07.

TEMPAT : ARENA OF STAR, GENTING HIGHLANDS

TARIKH & MASA : 8 SEPTEMBER 2007, 8:30 MALAM

*************************************************************************************************************

Gambar Red Carpet tahun Lepas, Konsep DENIM


Ning Baizura, Drama

Erra Fazira

Nana, Denim Ker tue.?


Nikki Cute

Kudsia Kahar
Huh... Diva peninglah nak pakai Baju apa.? Jumpa di Sana Yer..
Di Arena Of Star , Genting Highlands

Pssttt : Tak Sabar Diva nak Tgk Baju Linda Onn, Yelah Baju yang dia tak boleh Pakai Masa Kat L. A , masa tue.. !! Ingat lagie?? Hiksss...

1 comment:

Anonymous said...

la...leh ker aku nk jln atas red karpet ni..huuuuu...aku tak ade ler baju yg sesuai untuk thn ni nk pakai..tapi kalau leh aku nk nyanyi gak mlm tu.. yg lebih penting ko mcm mana pun kena dpt kan aku tiket. hahahaha!!!!

Di atas adalah senarai artis2 yg turut serta tapi mana gambo ko..Aaaa aku rasa ko ade kat belakang Kudsia Kahar..anyway kalau boleh aku nak wat kenduri satu careline ni G sekali.. ahaks!!
ayoh semuaaaa..